Maria • 57 ani 23.12.2023
Semafoarele. Ar fi mult mai sigur pentru pietoni ca,atunci când semaforul indica verde la pietoni, să aibă acces doar pietonii,nu și mașinile (dintr-un sens). Ca pieton, trebuie să am atenție sporită chiar și la semafor.
Apoi, trotuarele pietonale sunt ocupate în proporție mare de către mașini, astfel că pietonii sunt nevoiți să folosească același spațiu pe unde circulă mașinile, ceea ce din nou înseamnă atenție sporită.
O altă problemă pe care am sesizat o este aceea că mașinile circulă cu viteză mare pe străduțe, alei, deși am văzut că limita de viteză în aceste zone este de 30km/h.
Este un adevărat stres să fii pieton.
As încuraja transportul în comun, in condiții mai curate; de aceea propun să se caute modalități modalități de a călători cu autobuze pe clase diferite, ca și la tren. Cine vrea condiții mai curate și vrea să plătească un preț mai mare, să i se ofere această șansă; de exemplu să existe autobuze de clasa 1 și autobuze de clasă 2. Nu mi se pare corect ca cei care adună lucruri de la gunoi să urce în autobus, să murdărească scaune, să împrăștie mirosuri și să pună în pericol sănătatea oamenilor, poate să nici nu plătească bilet,... să călătorească alături de oameni care sunt bine intenționați. Poate niște amenzi mai drastice ar face orașul mai curat.
Sunt prea multe mașini și aerul este poluat, irită căile respiratorii, de aceea aș încuraja transportul în comun și mișcarea pe jos pe distante mici. Sunt oamenii care folosesc mașina și pe distante f.mici.
Și, cel mai mult aș schimba situația oamenilor defavorizați. Aș crea centre de educare și integrare a lor ,să fie educați să și câștige traiul și să fie ajutați să învețe o o meserie, să aibă o calificare...iar acest lucru să se facă cu implicare și prezența, nu în mod formal. Urmariti serialul Cheamă moașa, poate ne inspira să facem și noi ceea ce englezii făceau pri anii 60. Folosirea unor materiale video prin care oamenii să învețe cum să trăiască bine ar fi de mare folos.
Apoi, trotuarele pietonale sunt ocupate în proporție mare de către mașini, astfel că pietonii sunt nevoiți să folosească același spațiu pe unde circulă mașinile, ceea ce din nou înseamnă atenție sporită.
O altă problemă pe care am sesizat o este aceea că mașinile circulă cu viteză mare pe străduțe, alei, deși am văzut că limita de viteză în aceste zone este de 30km/h.
Este un adevărat stres să fii pieton.
As încuraja transportul în comun, in condiții mai curate; de aceea propun să se caute modalități modalități de a călători cu autobuze pe clase diferite, ca și la tren. Cine vrea condiții mai curate și vrea să plătească un preț mai mare, să i se ofere această șansă; de exemplu să existe autobuze de clasa 1 și autobuze de clasă 2. Nu mi se pare corect ca cei care adună lucruri de la gunoi să urce în autobus, să murdărească scaune, să împrăștie mirosuri și să pună în pericol sănătatea oamenilor, poate să nici nu plătească bilet,... să călătorească alături de oameni care sunt bine intenționați. Poate niște amenzi mai drastice ar face orașul mai curat.
Sunt prea multe mașini și aerul este poluat, irită căile respiratorii, de aceea aș încuraja transportul în comun și mișcarea pe jos pe distante mici. Sunt oamenii care folosesc mașina și pe distante f.mici.
Și, cel mai mult aș schimba situația oamenilor defavorizați. Aș crea centre de educare și integrare a lor ,să fie educați să și câștige traiul și să fie ajutați să învețe o o meserie, să aibă o calificare...iar acest lucru să se facă cu implicare și prezența, nu în mod formal. Urmariti serialul Cheamă moașa, poate ne inspira să facem și noi ceea ce englezii făceau pri anii 60. Folosirea unor materiale video prin care oamenii să învețe cum să trăiască bine ar fi de mare folos.
17 voturi